Tuesday, November 1, 2011

Happy Birthday Sayang :)


*tepuk-tepuk tangan. Selamat Hari Jadi Sayang.
in advance lah bebeh. Sorry for the early celebration. Masing-masing jadual pack. Ni pun last min plan. Actually aku dah draft inbox nak send kat bdk2 ni, nampaknya mereka lagi cekap. 


So dah celebrate awl, ni wish awal lah ye. Balik cuti nanti busy 'study' kan mal. takut tak ada masa nak online. 'ye ke' hahaha

Semoga panjang umur, Murah rezeki, Diberikan kebahagiaan dunia dan akhirat,
Ditenangkan hati, senang ilmu masuk.
Hubungan kau dengan si dia insyaALLAH kekal. aku doakan.
Biar Allah tabahkan lagi hati kau, kuatkan lagi iman kau.
Segala ujian daripada nya kau lalui dengan hati yang kental. 

Kau kawan aku, ingat tau. Aku nak kau bahagia, aku nak lihat kau berjaya. 


2 tahun lagi ye kawan-kawan :')
InsyaALLAH susah senang bersama.

The real definition of friendship only can be seen with our own eyes. No word can describe it actually.



Thanks for all the awesome memories. Let cherish more and more okay people.


1 comment:

.cikfieqa. said...

thx darl. love youuuu! :)