Saturday, July 2, 2011

finally

 Packing my stuff. the picture below sort of show not even half of my stuff. there's more can be seen -.-" 
beg baju je dah 4 bagasi. laundry tak buat lagi. that make it 5. that cover for the 1 big semester and 1 short semester of my time in UKM. That's just my cloth. my shawls cover one bag. books, girly stuff, non girly stuff, other stuff. goshhhh, muat ke kereta ? -.-"

but the most important is, I'M GOING BACK HOME TOMORROW. 
MUM AND DAD ARE ON THEIR WAY :')

ayah : dah pack barang? dah smpai pintu gate UKM ni, nak amik awk. okay tipu. baru gerak. nak pergi tengok hakim and maybe go to KL to buy him a laptop. esok sampai. pack cepattttt.



dah nak balik, dah nak balik. nak jumpa mak, aunty, kawan-kawan, nak tengok tv *it's been like ages of me not controlling the remote control. worst, not even watch the tv.pfft. nak drive citra ke hulu ke hilir, nak pergi tengok transforemer, nak tengok harry potter, nak lepak-lepak dengan girlfriend, nak jumpa kawan lama, nak buat semua lah. rindu nya rindu nya :')



I MISS YOU JOHOR BAHRU. miss you badly 

No comments: