Monday, May 2, 2011

grrr


fuhh, fuhh,
tiup habuk kat blog sikit. :)

DAH SAMPAI UKM DAH POWN -____________-"
 trust me, i don't want to be back her after one week of holiday,
ONE WEEK? mana cukup. grrrrr. *growling hard. very hard.

satu aras kosong, tak ada orang,
tiba-tiba ada barang kat katil sebelah, tapi orang tak de. 
SAPELAH ROOMMATE AKU. -____-"
remind me of the story the roommates. matilahhh

how my family are so concern about my situation being alone in ukm:

2nd little brother:
kak, tiba-tiba dah dua bulan kau kat ukm dgn orang tu, 
satu hari tu kau tau roommate kau x wujud, takut tak takut tak
me : -_______-"

youngest brother:
kak, kau ingat tak cerita roommates?
me: gulrppppp

ibu:
kak, kau tak takut ke ddk sorang-sorang, nak pergi bilik air suma?
me: matilahhh matilahhh

see, how supportive they are right. pfft

p/s: kepada roommate saya yang saya tak ketahui siapakah dia, 
tolonglah munculkan diri,
penuh tanda tanya ni. 

*tarik nafas panjanggg, hembussss, tarik lagi, hembussss. fuh fuh fuh


hidup lagi. :)

insyaALLAH, i will be okay lah. don't worry.

owhh, and btw! i get my full license. and it felt gooooooood.
adik, sila jealous ye. dan disebabkan kau dah lulus jpj, tak dapat lah den buang P kat cermin kete ayah.
-_____-"


yeayyy, my picture in this licence look way better,
my face look like a ugly beast back then on my P license.

just finish unpack my stuff,
i wish this 3rd semester is going to be just fine. :)
welcome back people. 

No comments: