Monday, September 12, 2011

Semut dan Stadium

Tadi pergi stadium. Jalan kaki dengan Lan dengan Daus. pot pet pot pet semasa perjalanan, kejap je dah sampai #hujan. Sampai stadium capai bendera. Fokus tgk perbarisan. Sampai kolej amin, cakap dengan Lan nak berdiri, tak jadi #malu. Fokus tengok orang menari. Jap, before tu faqih text, he said ' i want you to be okay, even tough you're not okay ' #touched :') Pas tu bangun nyanyi lagu patriotik. Semangat gila dgn Lan sampai kibarkan bendera hampir masuk mulut orang -.-" #sorry dik. Habes nyanyi, jalan kaki balik dengan Lan, pot pet pot pet sampai amin :) Daus dah hilang. x tau g mana. sekian 

Pasal semut. Tgh syok tgk perbarisan, gosok mata ada semut besar -.-" lekat kat bawah mata. #sakit. pandang Lan. ' mata aku bengkak tak '. Lan cakap tak, dia kata aku mata aku manis agaknya .otw balik amin, cakap kat lan, 

Esok pagi-pagi aku bertukar jadi semut, ada sesungut, montot aku besar -.-" 
kepala dah sakit. kesan kene gigit semut. hey people, I'm Ants girl. pfft.

kbye. 

No comments: