Tuesday, March 15, 2011

perempuan


aku perempuan,
aku pun ada perasaan,
aku x pernah marah kau,
sebab aku ni pemaaf,
aku senyap x bermaksud aku tunduk, aku akur,
aku layan x bermakna aku kalah kat tangan kau,
aku ada perasaan, aku ni berperikemanusiaan jugak,
aku tak nak lah tengok kau malukan diri sendiri,
mungkin sebab aku sayang kau,
tapi sampai bila kau nak buat perangai,
sampai bila kau nak pijak hati aku,
mungkin kau tak sedar,
kau sakitkan hati aku,
jangan risaulah, hati aku ni dah kebal dengan sikap manusia yang tak berhati perut,
yang tak berakal, 
kau ada perasaan kan?
kalau orang sakitkan hati kau , kau marah kan?
macam tu la jugak aku,
lagi-lagi aku ni perempuan,
memang tak boleh bendung la sifat sensetif tu,
aku mungkin jahat, tapi aku sentiasa nak berubah,
berubah menjadi seorang perempuan yang lebih baik :')


ini sangat kelakar -____-"

people forgive but don't forget,
people keep hating each other and pretend that everything is okay,
SO DO I :)

No comments: