Tuesday, July 6, 2010

ukm

it doesn't felt better, it doesn't help at all.

ya allah, sesungguhnya hambamu ini sangat lemah dan tiada kekuatan untuk meneruskan kehidupannya.
kau berikanlah daku kekuatan agar aku dapat membahagiakan kedua ibu bapa ku.
kau ambillah kebahagiaan ku untuk diberikan kepada mereka yang telah melahirkan ku.
tabahkan lah hati ku untuk menerima dugaan dalam kehidupan yang telah dikau tetapkan.
permudahkan lah segala urusan yang akan aku lalui di sini.
kuatkanlah iman ku agar aku tidak melakukan kesilapan aku yang dahulu.
berkanlah aku cahaya mu agar aku dapat meneruskan hidup sebagai hamba yang bertakwa.
sesungguhnya aku hamba yang selemah-lemahnya memohon pertolonganmu.
berkanlah aku kekuatan ya allah. untuk menempuhi hidup ini. 
kerana engkaulah maha pengasih, maha penyayang, maha pengampun. maha mengasihani.
AMIN AMIN YA RABBAL ALAMIN :,)

2.21 a.m Tuesday
universiti kebangsaan malaysia

No comments: