Friday, August 27, 2010

jaring owh jaring

ini adalah notis !
sangat penting.
LINE WIRELESS DI KAWASAN SAYA/ LAPTOP SAYA TIDAK DAPAT MENG'DETECT' LINE JARING =.="

sakit nya hati, dah la assignment menimbun. test accounting this Sunday. notes tak de. en goggle la tutor aku. =.="
please la puan jaring, jangan la menghilang, merajuk ke? :( 
saya perlukan awk, pulanlah kepangkuan acer saya ni.
haishhhhh, masalah-masalah.
dah la JPA  x dapat =.="
tak kan aku nak beragntung hidup dengan ptptn tu :(
mama cakap: buat rayuan
dia cakap: mintax biasiswa UKM 

ntah laaaa, tawakal je la.
so notis ni nak bagitau yang fatin x kan online for few weeks mayb?
p/s: sorry for the mix language.
i'm using rommates laptop and i have few minutes to get ready because i'm going out to do some shopping raya =.="
it makes my mood to do some raya shopping down. :(
going to miss you all people, pray for things to get a bit better :)
owh, wish me luck on sunday's accounting mid exam :)

p/s: always love you

No comments: